Adminstration och redovisning
 

Bakgrund

Optor AB grundades 2016 med huvudkontor i Stockholm som ett moderbolag till en växande grupp företag med olika verksamhetsinriktningar.

Optor AB tillhandahåller det som behövs för att dessa företag ska växa och utvecklas. Det kan vara allt ifrån försäljningsstöd, affärsutveckling, verksamhetsutveckling och processutveckling. Optor AB tillhandahåller också en gemensam plattform med tjänster såsom ekonomi/redovisning, avtalshantering, ledningssystem mm.

 

Etablering av en gemensam Ekonomi och redovisningsfunktion

Under våren 2019 behöver vi förstärka vår organisation med en gemensam administratör och redovisningsfunktion etableras. Arbetet innebär att hantera adminstrativa ärenden samt viss lön och redovisning åt Optor AB och dess dotterbolag. Placeringen kommer att vara i Stockholm.

 

Arbetsuppgifter

Du kommer främst att arbeta tillsammans med VD och CFO.

 

Kvalifikationer

Relevant utbildning

Erfarenhet av redovisning och lön

Löpande bokföring, skatter, löner och redovisning

Goda kunskaper i svenska

God användare av Excel

Har du dessutom kunskaper i  Visma är det ett plus

 

Personliga egenskaper

Som person är du noggrann, välstrukturerad och kan arbeta både självständigt och i team. Du är service-minded, håller dina deadlines och är van att leverera med hög kvalitet. Vidare har du god förmåga att analysera och prioritera. Det är inget problem för dig att ställa krav på dina medarbetare för att hålla deadlines.

 

Ansökan och kontakt

Du är välkommen med Din ansökan via e-post snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Dina ansökningshandlingar bör innehålla CV och ett personligt brev.

Tjänsten söker du genom att maila ditt CV till info@optor.se.

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.